Gepost door: gijssterks | 27 april 2012

Stil op de weblog?

Ja, het is stil. Geen bijzonderheden.

Ik zit te wachten op een oproep voor de vervanging van de ICD. Die was gepland ‘binnen 2 1/2 maand’ gerekend vanaf 9 maart. Nog geen oproep gehad, wordt dus wellicht tweede helft mei. Niet dat ik me zorgen maak omdat het lang duurt, de ICD heeft in elk geval nog genoeg voor 3 maanden – ik hoorde ooit van iemand die een ICD thuis had waarvan de piep niet afgezet was, drie jaar later piepte hij nog elke morgen.

Intussen? De gewone dingen. Zoals afgelopen maandag rondje Kampina (waarvan ik maar een foto had). Dinsdag naar de sauna geweest *) – Wellnessbot Mill (geen foto’s). Donderdag kleinkinderen, twee want de basisscholen hebben vakantie (welk een aantal foto’s, eentje als achtergrond scherm gemaakt, neus tegen de ruit, zie rechts), en blijven eten. Vandaag mijn schilderspullen aangekeken en tuin gedaan, net nog gras gemaaid en licht geverticuleerd. Tussendoor Heemkunde-werk,  ik ben tenslotte hoofdredacteur. STIN dingen niet te vergeten, woensdag de update website afgemaakt.

Voor de rest: Van alles gedaan, niets blijft liggen, ook Wordfeud gaat gewoon door, de oproep kan komen.


*) Kun je als ICD drager naar de sauna? Ja. Alleen ‘zware hartpatiënten’ wordt het soms afgeraden maar die weten dat zelf ook wel. Het enige is de infra-rood sauna, die wordt afgeraden. Infrarood werkt diep in de huid en kan de ICD verwarmen. Geldt overigens voor alle onderhuidse implantaten.

Responses

  1. Wel even op tijd doorgeven wanneer je moet, hé? Kan ik voor je duimen! Wachten duurt altijd lang. Pfft, ik hoop dat je snel aan de beurt bent.
    Dag, Gijs!


Geef een reactie

Categorieën

