Gepost door: gijssterks | 22 mei 2012

Dag 6

Gisteren naar Den Dungen gefietst, 4 kilometer, vergadering Heemkundevereniging. Lekker om te fietsen alleen merk ik dat ik mijn linkerarm ontzie. Moet ook. En ik voel elk kuiltje als ik beide handen aan het stuur heb.

Bij het lopen voel ik het niet meer, ik ben vanmorgen om goed acht uur even het bos ingeweest, negen uur was ik thuis … met verse aardbeien (van de groentenboer).

Wie wil weten hoe het er uit ziet, de implantatieplek, klik op de kleine foto hiernaast, ik heb hem verkleind want niet iedereen wil dat zien. Boven de afgedekte wond, daaronder onder het gele rondje zit de ICD – waarom heet die gele plek ‘blauwe plek’?

Het was vandaag mooi weer om te gaan fietsen, dat heb ik toch maar niet gedaan. Ik ben weer eens gaan schilderen.

Zo ver ben ik nu, hij is nog niet af. De onderkant van het schilderij, het blauwe, is nog nat daarom staat het een beetje verschoven op de ezel. Beter zo dan ondersteboven laten zien.

Wat het is? Weet ik niet, intuïtief schilderen, zoiets.

Geef een reactie

Categorieën

