Gepost door: gijssterks | 23 mei 2012

Glasvezel

Ook Sint-Michielsgestel krijgt glasvezel. Ook wij zelf stappen over, ik ben overtuigd omdat ze een constante snelheid garanderen, beter dan de ADSL van nu. En dat tegen een nauwelijks hogere prijs.

Vorige week zijn ze begonnen bij ons in de buurt, maandag waren ze aan de overkant van de straat, vandaag waren wij aan de beurt. Aan de taal / talen te horen waren het zeker niet allemaal Nederlanders.

Even een foto maken:

‘Ik wil even kijken wie hier zwart aan het werken is’ zei ik. Ze konden er mee lachen, niemand dook weg ondanks dat er een riep ‘Pas op, IND!’ Hij was Nederlander en zo klonk ie ook maar een ander zei ‘Nee, hij niet Nederlander, hij illegale Pool’. Humor.

Nieuwsgierig als ik was vroeg ik waar de mensen vandaan kwamen. Het blijken merendeels Turken te zijn.
Er wordt hard gewerkt, ondanks de warmte.

Geef een reactie

Categorieën

