Gepost door: gijssterks | 26 mei 2012

3 in 1 – Morgen sta ik op de Kunstmarkt

Op zondag 27 mei a.s. (1ste Pinksterdag) houdt Partis i.s.m. Kunstenaarscollectief gestART 2002, Moskeevereniging Rachmatullaah en woonzorgcentrum Nieuw Beekvliet het grote Kunst- en Cultuurevenement ‘3in1′.

Het evenement duurt van 10.00-17.00 uur, locatie Seminarielaan 3 te Sint-Michielsgestel.

Ik sta er op de Kunstmarkt met Foto’s, Tekeningen en Schilderijen.
Kraam 10, helemaal achter op het terrein.

Er omheen is er een afwisselend programma. Het heet 3 in 1 :

  1. Tentoonstelling in gebouw Partis waar cursussen gegeven worden, ik zit er op tekencursus. Werk van het afgelopen jaar is er te zien: o.a. Tekenen, Schilderen, Klei, Houtbewerking en Glas in lood.
  2. Javaanse muziek en dans wordt verzorgd door Nieuw Beekvliet, een verzorgingshuis van oorspronkelijk alleen Javaans-Surinaamse ouderen.
  3. De kunstmarkt. Waar ik dus ook sta, kraam 10 achterin.

Het programma (klik voor vergroting):

Het is er in elk geval mooi weer volgens de voorspellingen!

Responses

  1. […] Gisteren stond ik op de Kunstmarkt 3in1 waar ik zaterdag over schreef, klik hier. […]

  2. […] zondag 25 mei 2014 sta ik weer op de Kunstmarkt, net als twee jaar geleden. Gewoon omdat het leuk is en omdat het toen ook leuk was, zie deze impressie van […]


Geef een reactie

Categorieën

