Gepost door: gijssterks | 18 juni 2012

Vervanging van de ICD

Ik had het beloofd in mijn weblog van 16 mei. Een uitgebreid verslag van de vervanging van de ICD op 16 mei 2012.

Ik zou het bijna vergeten zijn, maar zaterdag was het weer de 16e van de maand en ik realiseerde me dat hij er een maand in zat. Eén maand nog maar, het voelt langer geleden. Dat geeft ook aan dat het al achter me ligt. De nieuwe ICD zit er heel vertrouwd op zijn plekje, voelt eigenlijk zelfs beter dan de vorige. Of dat komt omdat ie lichter is, 72 gram in plaats van 85, of omdat hij dunner is? Ik weet het niet. Het litteken is in elk geval netjes, beetje randje maar dat slinkt nog wel.

Ik had het verhaal al geschreven en het is nogal lang om als weblog te plaatsen, daarom heb ik het hier als bestand ingevoegd, 8 pagina’s was het geworden. Het is het verhaal hoe ik het beleefd heb. Klik op de link om het te lezen:

Nieuwe ICD 15-17 mei 2012 (Word document)

Nieuwe ICD 15-17 mei 2012 (PDF)

Responses

  1. Ik lees het over een paar jaar wel, als Peet aan de beurt is. Kom je 30 juni ook nog? Ik ben gastspreker daar! 😉

  2. Beste Gijs Het was leuk om de nieuwe icd 15-17 mei te lezen. Het geeft een getrouw beeld van de periode die we samen hebben doorgebracht. inmiddels lijkt het dat de ablatie succesvol is geweest! Dinsdag moet ik naar dr L. voor controle.de ICD geeft geen onregelmatigheden aan. De Buurman van bed 3.

    • Bert, blij te lezen dat je ablatie goed gelukt is! En bedankt voor je reactie!


Geef een reactie

Categorieën

