Gepost door: gijssterks | 9 juli 2012

Panasonic DMC-TZ30

Vanavond na een verregende dag zat deze duif nog even te genieten van het avondzonnetje. De foto nam ik van de duif terwijl die hoog in de conifeer zat achter in de tuin. Vanaf het terras. De tuin is 15 meter diep, de conifeer zeker een meter of 7 of 8 hoog.

Ik heb een nieuw fototoestel, de Panasonic DMC-TZ30. TZ staat voor Travel Zoom. Het is een compactcamera met 20x zoom.

Voorbeeld van het inzoomen zijn deze twee foto’s, beide genomen vanaf dezelfde plek op het terras. De tweede foto is het  rode vakje op de eerste.

Leuk bijvoorbeeld voor in de natuur. Nu kan ik een ree of een vogel op de foto zetten zonder dichtbij te komen.

Weinig weblog geweest de laatste weken. De nieuwe STIN site moest gevuld worden met alles van de oude. Donderdag staat hij er, de nieuwe site van de STIN, www.stin.nl , vervangt de oude.
Hard aan gewerkt, ik ben aan vakantie toe.

Responses

  1. Mooi geworden, die site. En ik sta er nog steeds op! Leuk. Ze mogen bij de STIN wel blij met je zijn.


Geef een reactie

Categorieën

