Gepost door: gijssterks | 26 augustus 2012

Cuba foto’s

Intussen ben ik door alle foto’s gegaan die we gemaakt hebben op onze rondreis ‘Swinging Cuba’ (zie www.Kras.nl)

Ik had een selectie gemaakt en daar de mooiste uitgezocht. Mochten er 24 zijn, vond ik. Met de Marktplaats aanbieding van Webprint van afgelopen week kreeg je een album voor halve prijs. A4 album met één foto per pagina.

Het viel niet mee om me beperken tot 24 foto’s. Ik had eerst een selectie gemaakt van bijzondere foto’s. Daarna uit deze selectie de mooiste kiezen.
Alleen – twijfel – met name toen ik het album ging vullen. ‘Maar die is ook mooi’, en daar ga je weer. Nadat ik gisteren het album gebuld had en weer was gaan aanpassen en zo heb ik vandaag de knoop doorgehakt: Gewoon opsturen dat album!

In onderstaande galerij de foto’s in willekeurige volgorde! Klik foto aan voor vergroting, je kunt er dan ook doorheen gaan met pijl links/rechts.

(c) Gijs Sterks, 2012

Responses

  1. Erg mooi wil er zo wel heen

    GrYtje


Geef een reactie

Categorieën

