Gepost door: gijssterks | 13 november 2013

9 Jaar Geleden…

Afgelopen weekend droomde ik raar. Over een ambulance en ziekenhuis. Precies weet ik het niet meer.
Achteraf, iemand zei “Is dat omdat het bijna je verjaardag is?”, realiseerde ik me dat mijn onderbewustzijn me voor was. Zonder het me te realiseren.
Het was gewoon weer bijna zover…

Vandaag was een veel mooiere dag dan 13 november 2004, de dag van mijn hartstilstand. Een grijze dag was dat.

Vanmorgen Seniorenwandeling. Uniek: Landgoed Bleijendijk, dicht in de buurt maar afgesloten, wandelaars niet welkom, normaal kom je er niet. De belangstelling was dan ook enorm, meestal zijn er 30-35 deelnemers, nu kwam ik aan 75 (!), meer dan waar iemand op gerekend had. Mijn lief was ook meegeweest.  Prachtig weer, pas gisteren de eerste nachtvorst,  het jongvee liep nog buiten.

P1070041a

Heel anders dan 9 jaar geleden. Niet alleen het weer.
De dag eindigde ook anders: We zijn vanavond uit eten gegaan. Iets te vieren…

Geef een reactie

Categorieën

