Gepost door: gijssterks | 22 november 2013

Fototentoonstelling 2013

Vorig weekend alweer was de jaarlijkse fototentoonstelling van de Fotokring Sint-Michielsgestel waar ik lid van ben.

Ik had mijn foto’s laten zien en een aantal mensen had een keuze gegeven.

Intussen is de uitslag bekend, de top-20 tenminste. In totaal waren er 250 formulieren ingevuld door bezoekers op 139 kleurenfoto’s naast zwart-wit (15 foto’s) en 7 AV-(dia)series.

Ik heb enkele jaren meegedaan met AV-series maar dat is er dit jaar niet van gekomen, met name omdat mijn lief even meer aandacht nodig had. Geeft niet, de foto’s blijven goed.

Ik heb foto’s van het UMC St Radboud, gemaakt toen ik eind juni lopend patiënt was en het ziekenhuis leeg was op zondagmiddag.
Daarnaast heb ik foto’s nog liggen van de Stationaire Motoren show in Nuenen. De motorengeluiden heb ik al verzameld. Eigenlijk moet ik nu beginnen met de AV-serie voor volgend jaar.
Eigenlijk…

De foto die door iedereen voorgesteld was, Wouter bij de boom, was ook met de elfde plaats het hoogst geëindigd van mijn foto’s:

20 - Wouter

Dat wordt nog een heel karwei!

De dertiende plaats was voor de Natuurgroep:

01 - Knotten

NatuurWerkgroep: Knotten

Het was weer druk geweest, zaterdag minder dan de zondag, maar 250 formulieren duidt op meer dan 300 bezoekers want niet iedereen vult een formulier in.

Geef een reactie

Categorieën

