Gepost door: gijssterks | 12 januari 2014

Nieuwe camera

Sinds een week heb ik een nieuwe spiegelreflex camera: Een Canon EOS 70D met EF-S 18-135 IS STM zoom lens Natuurlijk heb ik, anders dan wat anderen doen, de afgelopen week de manual doorgenomen en al wat zitten proberen. Vandaag was het goed weer om buiten foto’s te maken. Ik ben vanmiddag dan ook naar Zegenwerp gegaan, zeg maar mijn achtertuin.
Hier enkele van de foto’s die ik er maakte. Vergroten kan door op de foto te klikken.

Het bos met aangelegde vijver

Het bos met aangelegde vijver

Riet tussen de weilandjes tussen bos en golfbaan. Sterk ingezoomd.

Riet tussen de weilandjes tussen bos en golfbaan. Sterk ingezoomd.

Bij de visvijver bij de golfbaan

Bij de visvijver bij de golfbaan

Een rietpluim

Een rietpluim

Wandelaars

Wandelaars

Toevallige ontmoeting met de kleinkinderen. 'Opa!!...'

Toevallige ontmoeting met de kleinkinderen. ‘Opa!!…’

De vistrap langs de laan van Zegenwerp. Ik kwam mijn maat tegen van de NatuurWerkgroep. Michel had gezegd dat er 20 trappen waren, mijn maat had er 15 geteld. Mijn maat had gelijk.

De vistrap langs de laan van Zegenwerp. Ik kwam mijn maat tegen van de NatuurWerkgroep. Michel had gezegd dat er 20 trappen waren, mijn maat had er 15 geteld. Mijn maat had gelijk.

Wandelaars op de laan van Zegenwerp - sterk ingezoomd

Wandelaars op de laan van Zegenwerp – sterk ingezoomd

Een vroeg katje van een Hazelaar

Een vroeg katje van een Hazelaar

Lisa 'Ik had je bijna omvergereden'

Lisa: ‘Ik had je bijna omvergereden’

Responses

  1. Mooi hoor Gijs.


Geef een reactie

Categorieën

