Gepost door: gijssterks | 17 februari 2014

Foto van de dag

Vanmiddag een mooie foto gemaakt. Vind ik.
Het was een drukke dag. Vanmorgen overleg heemkundeverenigingen met de gemeente, vanmiddag op stap met mijn wandelvriendin en vanavond een andere afspraak, weer vanwege heemkundevereniging.
Deze foto is van vanmiddag, de bossen achter Sparrendaal in Vught, tegenover  café Het Groene Woud.:

foto 2

Het was, zoals je ziet, goed wandelweer.


Op weg erheen scoorde ik nog twee handschoenfoto’s voor mijn verzameling. Ik spaar ze om er ooit nog eens een collage van te maken. De oogst is slecht dit jaar, nog nauwelijks handschoenen gevonden. Nu 2 op een dag!

Halderse Akkers  2Handschoen t-o Het Groene Woud Vught 1

Responses

  1. Ik moet nu steeds aan je denken als ik ergens een handschoen zie liggen. Eigenlijk vreemd dat men er niet naar gaat zoeken, hé? Consumptiemaatschappij. Je foto is een PLAATJE! Prachtig.


Geef een reactie

Categorieën

