Gepost door: gijssterks | 21 mei 2014

Kunstmarkt Partis 25 mei 2014

Poster 2014 definitief

Komende zondag 25 mei 2014 sta ik weer op de Kunstmarkt, net als twee jaar geleden. Gewoon omdat het leuk is en omdat het toen ook leuk was, zie deze impressie van 2012.

Zondag houdt Partis i.s.m. Kunstenaarscollectief gestART 2002, Moskeevereniging Rachmatullaah en woonzorgcentrum Nieuw Beekvliet het grote Kunst- en Cultuurevenement ‘3in1′.

Het evenement duurt van 11.00-17.00 uur, locatie Seminarielaan 3 te Sint-Michielsgestel. 

Ik sta er op de Kunstmarkt met Tekeningen en SchilderijenKraam 31, helemaal achter op het terrein.

Er omheen is er een afwisselend programma. Het heet 3 in 1 :

1.Tentoonstelling in gebouw Partis waar cursussen gegeven worden, ik zit er op tekencursus. De tentoonstelling is de afsluiting van de cursussen die er gegeven worden. Er is werk van het afgelopen jaar te zien: o.a. Tekenen, Schilderen, Klei, Houtbewerking en Glas in lood.

2. Javaanse muziek en dans wordt verzorgd door Nieuw Beekvliet, een verzorgingshuis van oorspronkelijk alleen Javaans-Surinaamse ouderen.

3. De kunstmarkt. Waar ik dus ook sta, kraam 10 achterin.

Gebouw - stijl Georgia O'Keeffe

De Fabriek – stijl Georgia O’Keeffe

Ik heb het gedaan zoals de vorige keer: Op de tentoonstelling hangt een tekening van mij van afgelopen jaar, De Fabriek. En op de kunstmarkt sta ik met een schilderij dat ik gemaakt heb naar de tekening. Herkenbaarheid heet zoiets.

 

Responses

  1. Veel succes, Gijs!


Geef een reactie

Categorieën

