Gepost door: gijssterks | 7 juni 2014

Kersen van Boer Cooijmans in Den Dungen

Ik viel bijna in herhaling…

Vanmiddag was ik met een rondje fietsen bij Boer Cooijmans aangeland die op de Beemdweg in Den Dungen kersen verkoopt uit eigen boomgaard. Vorige week kwamen we er langs, toen stond er al een bordje ‘Volgende week kersen’.

Ze waren vandaag voor het eerst open. Ik maakte nog een foto van het kraampje toen de zoon van Boer Cooijmans (duidelijk te zien, ook rood haar) zei ‘Je kunt ze beter van de boom maken. Kom maar, kruip maar even onder het net.’ Zo gezegd zo gedaan, met dit als resultaat (klik op de foto voor vol-scherm, best redelijke foto):

Kersen Cooijmans 7-6-2014

Ik zette de foto op Facebook. Mijn oudste broer reageerde meteen “Jeugdsentiment?” Ja dat was het. Eigenlijk een reden om er een blogje van te schrijven, maar ik herinnerde me dat ik dat al eerder gedaan had. Zie hier:  http://wp.me/s1QGIJ-kersen Onverkort geldig.

Conclusie: mijn geheugen is nog redelijk, de blog is van 13 juni 2007.

Ik zal nog even reclame maken: Boer Cooijmans verkoopt in de kersentijd dagelijks kersen in het kraampje aan de Beemdweg in Den Dungen.

Responses

  1. […] is in de buurt van waar ik zaterdag over schreef. Daar was niets van het onweer te zien, wel de andere kant op, bladeren en takjes op de weg. Daar […]


Geef een reactie

Categorieën

