Gepost door: gijssterks | 4 oktober 2014

De jongens op het bankje

Gistermiddag had ik een rondje gefietst. Foto’s gemaakt van de herfst die op gang begint te komen.
Toen ik weer in het dorp kwam en de jongens op het bankje bij de Huif zag zitten reed ik eerst voorbij, maar ik bedacht dat zij ook een leuk onderwerp waren.
“Mag ik jullie op de foto zetten?” vroeg ik.
Natuurlijk mocht dat. “Dan komen we straks wel op Facebook” zei Leo, en tegen de anderen “Gijs zet veel foto’s op de computer, ik kijk regelmatig.”
“Mag dat?” vroeg ik.
“Natuurlijk!” zeiden ze.

Bij deze.  Natuurlijk ook Gradje. Met scooter.

 

IMG_1579

 

IMG_1582

IMG_1580

 

IMG_1581

Geef een reactie

Categorieën

