Gepost door: gijssterks | 4 oktober 2014

Stil op de weblog???

De laatste tijd is het stil op deze weblog. Enerzijds is dat omdat veel een herhaling is van wat eerder gebeurde, zoals weer Gestel Kermis. De ICD, waar het allemaal mee begonnen is – ook rustig of beter: bij mij geen nieuws,  helemaal niets. De Natuurgroep – ik moet niet publiceren wat ik anderen toestuur als kopij. Een rondje fietsen – het is zo gewoon. De foto’s die ik gemaakt heb van de kinderen op de peuterzaal, ik zet ze niet op de weblog. Facebook neemt ook veel over. Kleine berichtjes, een mooie foto, snapshots van het leven, snapshots die niet bewaard hoeven te worden – ze gaan op Facebook.
Anderzijds gebeuren er dingen die mij beroeren maar waarbij ik niet de hoofdpersoon ben – respect voor anderen houdt in dat ik er niet over publiceer.

En dan ontstaat er een gat op de weblog …

Geef een reactie

Categorieën

