Gepost door: gijssterks | 27 november 2014

Weblog Statistieken

Beetje feest, afgelopen dinsdag. Deze (dit?) weblog is sinds de omzetting van http://www.weblog.nl naar WordPress in september 2011 alweer 100.000 keer bekeken!

Ik was begonnen te bloggen in augustus 2005 op weblog.nl. Die werd overgenomen door Sanoma, daarna moest hij omgezet worden omdat ze de Amerikaanse licentie verviel – en ze slaagden er niet in. Ik zag de bui hangen en had al downloads gemaakt, jammer dat een aantal afbeeldingen verloren gegaan is in oudere blogs. Toen had ik iets van 300.000 views.

Wordpress Stats 25-11-2014

Gemiddeld nog steeds 64 keer per dag door ruim 40 bezoekers. Reden is gewoon omdat er veel op staat over uiteenlopende onderwerpen. Wat precies kan ik niet zeggen: dan is er kans dat ze hier terecht komen. Beetje weinig nieuws tegenwoordig, veel is al gepubliceerd.

Responses

  1. Ach, zo lang je er lol in hebt gewoon doorgaan. Ik denk dat bloggen zijn langste tijd heeft gehad. Maar het blijft leuk om een leuk rijtje blogs te bekijken. Die van jou staat er natuurlijk ook tussen.


Geef een reactie

Categorieën

