Gepost door: gijssterks | 25 maart 2015

Tekenen seizoen 2014-2015 – repeterend

Opdracht: Teken een vorm met repetitie (oktober 2014).

Ik begon met een schets. Vissen:

IMG_1644 Repeterend

Deze heb ik uitgewerkt, twee keer, met pastelkrijt, gebruik makend van ‘mijn’ techniek: Uitwrijven met de vingers. Formaat 30×40 cm (A3).

Het resultaat:

Dec 2014 1 Repeterend

Dat kon beter vond ik, strakker:

dec 2014 Repeterend

Leuke opdracht? Ja.
Tevreden? Ja! De leraar ook. De leraar is vaak onder de indruk van mijn creativiteit. Waar andere cursisten het zweet uitbreekt bij een nieuwe opdracht zeg ik ‘Ha, lekker!’ en begin meteen.

Geef een reactie

Categorieën

