Gepost door: gijssterks | 14 november 2009

Warme Douche

Je kent het van het tv-programma Radar: De Warme Douche en De Koude Douche voor goede of slechte service.

Voor de fototentoonstelling volgende week wilde ik de foto’s extra goed laten afdrukken.Van schoondochter had ik de goede ervaring gehoord van Profotonet, website http://www.profotonet.nl/.

Je bestelt er foto’s, vóór 14:00 uur besteld = volgende dag in huis. Wel duurder dan bv het Kruidvat, kwaliteit kost wat en dan mag het.

Donderdagmiddag vóór 14:00 stuurde ik de foto’s op via de verzend-software. Vrijdagmiddag waren ze er met de post. Zoals beloofd. Op zich nog geen reden voor een Warme Douche.

Ik haalde ze uit de envelop. Groot was mijn teleurstelling: Een deuk in de foto’s. Zie foto rechts.
Aan de verpakking lag het op zich niet, de foto’s waren goed verpakt in een witte stevige envelop en die weer in zo’n bruine kartonnen envelop.
Maar er was, ik veronderstel bij TNT Post, iets tegenaan gegaan, de deuk zat ook in de dubbele envelop.

Ik heb Profotonet gebeld. 15:15. ‘We zullen ze opnieuw afdrukken meneer’.

Om 15:34 kreeg ik een e-mail. ‘Uw order is verzonden’.

Vanmiddag waren ze er. Deze keer niet in een bruine envelop maar in een A4 kartonnen doosje.

Perfecte foto’s.

Dat noem ik nu Goede Service. Daarom:

Een Warme Douche voor Profotonet!


Plaats een reactie

Categorieën